20. 10. 2010

Maverici

MAVERICI
Hlavným cieľom maverikov je maximalizovať hodnotu vzťahov so zákazníkmi, nie minimalizovať výdavky.
William C. Taylor & Polly Labarre



Cieľ:
Vzdelávanie v oblasti riadenia organizácie.

Rozsah:
1 deň

Termín:
firemný

Obsah:

- Finančné spoločnosti (Grameen Bank, ING Direct USA, Commerce Bank)
- Investičné spoločnosti (Zopa, SEI Investments, Second Curve Capital, Maveron)
- Internetové spoločnosti (Craigslist, Linux, SourceForge.net, TopCoder, Inc.)
- Informačné technológie (IBM)
- Výroba (Semco, W.L Gore&Associates, Procter&Gamble)
- Výskum (Inno Centive, Nine Sigma)
- Retail (Whole Foods Market, Jones Soda, Anthropologie)
- Aerolínie (Southwest Airlines)
- Stavebný priemysel (DPR Construction, Inc.)
- Banský priemysel (Goldcorp, Inc.)
- Filmový priemysel (Pixar Animation Studio)
- Kultúra (Cirque de Soleil, Edinburgh Fringe Festival)

Popis:

Jedinečný seminár zameraný na mimoriadne inšpirujúce príklady manažérov - maverikov a spôsoby riadenia ich firiem.

Maverick:
- má nekonvenčné myslenie, kontroverzné nápady či spôsoby práce,
- nedrží sa zavedených pravidiel, myslí a koná nezávisle,
- nezávislý jedinec, ktorý sa nespráva ako ostatní členovia skupiny,
- osoba, ktorá myslí a koná inak, ako sa očakáva, ako je zaužívané.

Maverici: produktový list
Maverici: program 

Cena:
90 €/1 účastník, lektorka nie je platcom DPH. 

Záväzná prihláška:
Na vzdelávanie sa môžete prihlásiť:

- Vyplnením záväzného formulára
- Vyplnením záväznej prihlášky a zaslaním na e-mailovú adresu: mail@krajciova.sk

Žiadne komentáre: